ساحل زلاتنی رت معروف ترین ساحل اروپا

يکشنبه 19 فروردين 1397
13:27
samaneh

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک


تور خارجی ارزان

اگر شما در جستجوی ساحلی بدیع برای گردش می باشید سفربین به شما پیشنهاد می کند که اینجا را هرگز از دست ندید چراکه تعداد خیلی نادری از جزیره با شکل و شمایل خاص وجود دارد. این ساحل با نام شاخ طلایی شناخته می شود و توانایی تغییر شکل نیز دارد و برطبق جهت وزش باد شکلش تغییر می کند! این ساحل واقعا شکل خاصی دارد و گردشگران زیادی تنها برای اینکه فرم های مختلفش را ببینند به اینجا می آیند. زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک در کرواسی محسوب می شود. پس پیشنهاد می کنیم که در تعطیلات نوروز 97 حتما سفر تور اروپا ، به خصوص ساحل زلاتنی رت کرواسی را فراموش نکنید.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک

تور روسیه

ساحل زلاتنی رَت یا دماغه یا شاخ طلایی جز معروف ترین سواحل اروپا می باشد و یکی از جاذبه های توریستی کشور کرواسی می باشد. این ساحل کوچک که تنها پانصد و سی متر آن به سمت آب‌های شفاف و کریستالی دریای آدریاتیک گسترده شده و ساحل باریک سنگ ریزه های سفید می باشد.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک


این ساحل در نزدیکی شهر بل ، در ساحل جنوبی جزیره برک قرار دارد. این نقطه‌ی دیدنی بازدید کنندگان فراوانی را به سوی خود جذب می‌کند که مایلند از گرمای خورشید لذت برده، به آب تنی در آب‌های خنک ساحلی پرداخته و با ورزش‌های آبی سرگرم شوند.
این نقطه از ساحل زلاتنی رت همچنین به عنوان مکانی مناسب برای موج سواری با تخته و بادبان به شهرت رسیده است. این ساحل شگفت انگیزبا جزر و مد و جریانات باد تغییر می کند. در سال 2009 ، این ساحل به عنوان ده ساحل برتر در جهان نامگذاری شد.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک


بادهایی که از سمت دریای آدریاتیک به ساحل زلاتنی رت میرسند باعث ایجاد موج‌هایی بزرگ و بلند می شوند که موج سواران میتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین آفتاب خوب و گرم این ساحل باعث ایجاد محیطی بسیار خوب و ایده آل برای کسانی است که آفتاب میگیرند شده است. استراحت در این ساحل نیز حس خوبی را به فرد به واسطه نسیم گرم و ملایم به همراه رایحه دریا القا میکند و خستگی را از بدن بیرون میکند.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک


امکانات ساحل زلاتنی رت
این ساحل به تخت‌های آفتاب، چتر و قایق‌های پدالی مجهز گشته است که با اجاره آن‌ها میتوانید اوقات خوشی را برای خود در این ساحل بسازید. وجود درختان سرسبز و جنگل‌های انبوه در کنار خط ساحلی منظره را دوچندان زیبا کرده است. این جزیره در نیمه تابستان گردشگران بیشتری را به خود جذب میکند و شما نیز میتوانید در ماه‌های مرداد و مهر به آنجا سفری داشته باشید تا هم با ازدحام جمعیت کمتری مواجه شوید و هم از آب و هوای گرم آن لذت ببرید.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک

----------------------------

گردآوری و تنظیم : سفربین

مطالب پیشنهادی : بهشت گمشده اروپا * پربازدیدترین کشورهای اروپایی * پارک ساحلی هیتاچی ژاپن


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به safarhayehsabz است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]