بازارهای محلی آنتالیا

يکشنبه 6 اسفند 1396
16:21
samaneh

بازارهای محلی مکان های رنگارنگ آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

یکی از جاذبه های گردشگری هر شهری می تواند بازدید از بازارهای محلی و سنتی آن شهر باشد. تور آنتالیا نیز از آن دست شهرهای گردشگری می باشد که تجربه ی سفر به آن تنها به مراکز خرید مجلل ختم نمی شود زیرا بازارهای محلی آنتالیا نیز جز مکان های رنگارنگی محسوب می شود که نباید در سفر با تور آنتالیا از دست داده شود. سفربین در اینجا این بازارها را به شما معرفی می کند.

بازار آنتالیا
‎صنایع دستی ، زیورآلات ، خوراکی های سنتی ترکیه مثل حلوا ، باقلوا ، چای سیب ، شیره کاج ، ادویه و کلی چیزهای مختلف دیگر در این محل پیدا می شوند. لباس فروشی های سنتی و کفاشی هایی که چرم دست دوز می فروشند نیز قسمت بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. بهترین محل به منطور خرید سوغاتی در آنتالیا و تماشای زندگی مردم محلی آنتالیا همین بازار آنتالیا می باشد.

بازارهای محلی مکان های رنگارنگ آنتالیا

تور استانبول

بتزتر کاله ایچی
از هر کدام از اهالی آنتالیا برای معرفی یک محل برای خرید سوال کنید ، یقینا جواب اکثر آنها بازار کاله ایچی خواهد بود. این بازار در نزدیکی دیوار شهر واقع شده است و محلی ها به آن لقب الماس شهر داده اند. کامحریت ، گولوک ، آتاتورک و ایسیکلار خیابان های مهم و اصلی خرید در این جا به چشم می خورند و محل فروش هرچیزی می باشند که شما تصور کنید. وجود عطر غذاها و ادویه جات به دنبال سرو صدای اهالی بازار حال و هوای جالبی به این محل می دهد و یاد انسان با گذشته پیوند می خورد. کاله ایچی در تور آنتالیا شامل یک بازار بزرگ ، دو حمام ، اسکله و دیوارها و دروازه های بسیار زیبا می باشد که دیدن آن ها هیجانی فراموش نشدنی است. به یاد داشته باشید که چانه زدن را از یاد نبرید.

بازارهای محلی مکان های رنگارنگ آنتالیا


توربان کاله ایچی
توربان را باید پرطرفدارترین تفریحگاه های آنتالیا دانست که بافت قدیمی و تازه ی شهر را با پوششی از درخت ها و درخچه ها و گل و گیاه در برگرفته است و منظره ای بی نظیر به وجود آورده است که پاتئق بسیاری از افراد محلی به شمار می رود. در این محل کلی فروشگاه های فروش تجهیزات دریایی ، فروشگاه های فروش سوغاتی ، صنایع دستی و کالاهای مختلف دیگر دیده می شود.

بازارهای محلی مکان های رنگارنگ آنتالیا
بازار غذای سرپوشیده آنتالیا
همان طور که اسم این بازار نیز هیجان خاصی به همراه دارد ، باید گفت دیدن آن نیز لذت بخش می باشد. این بازار بی نظیر در حدود هفتصد و شصت مغازه را در خود جای داده است که تماشای تمامی آن ها چندین روز زمان می برد . ایمن محل در آنتالیا به صورت شبانه روزی و در طول کل هفته باز است . و هر نوع ماده ی غذایی ، میوه و سبزیجاتی که فکرش را بکنید در آن دیده می شود. خوراکی ها همه تازه هستند و قیمت مناسبی هم دارند.

بازارهای محلی مکان های رنگارنگ آنتالیا

گردآوری و تنظیم : سفربین


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به safarhayehsabz است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]