پارک گوئل اسپانیا

سه شنبه 14 فروردين 1397
16:46
samaneh

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری


تور خارجی ارزان

پارک گوئل اسپانیا در شمال شرقی منطقه گراسیای بارسلونا قرار دارد . پارک گوئل اسپانیا بر روی تپه ای به نام ال کارمن واقع شده است . که مشرف به شهر بوده و می توان از بالای آن ، دریای مدیترانه را دید . پارک گوئل اسپانیا را بین سالهای 1900 تا 1914 و بر اساس طرح آنتونی گودی ساخته اند و جزو آثار ثبت شده میراث فرهنگی دنیاست . در پارک گوئل اسپانیا هیچ نشانی از خیابانها ، ماشین ها و سر و صدای آنها نخواهید دید . برخی از آثار معماری گودی را نیز می توان در پارک گوئل اسپانیا دید.

تور لحظه آخری

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری



پارک گوئل اسپانیا به طرز ماهرانه ای طراحی شده است که زیبایی های این پارک شما را حتما به آرامش خواهد رساند . در ، ورودی پارک گوئل اسپانیا دو ساختمان زیبا با طراحی فوق العاده وجود دارد . موزایک های رنگارنگ در ورودی پارک گوئل اسپانیا که قسمت هایی به شکل های اژدها و مار طراحی شده است بخش کوچکی از زیبایی های پارک گوئل اسپانیا است . وسعت پارک گوئل اسپانیا ، حدود هفده تا هجده هکتار است.

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری


پارک گوئل اسپانیا که از مهمترین مراکز تفریحی اسپانیا به شمار می رود، شامل سه درياچه ، راه عابر پياده سايه انداز که به وسيله پرگولاهايي به ارتفاع دوازده متر سايه اندازی می کنند ، مسير اسكيت و دوچرخه ، سه محوطه بازي كودكان ، ناحيه پياده روي سگ ها ، آمفي تئاتری كه ميزبان سه هزار و دویست نفر است و توانايي پذيرش كنفرانس هاي بزرگ در جنوب اروپا را دارد شامل مي شود.

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری


پارك گوئل اسپانیا که از مراکز تفریحی توراروپا می باشد ، با هتل ، خرده فروشي ، خانه هاي مسكوني و ادارات كه پانزده بلوك شهري را به طور يكسان پوشش مي دهد تركيب شده است . ناحيه وسيع بازسازي شده كه به ميزهاي پينگ پنگ ، حياط هاي بسكتبال و ميدان فوتبال اختصاص يافته فرصت زيادي را براي رشد ورزشكاران تازه كار فراهم مي كند و ميدان جنگي است براي تيم هاي كهنه كار. بچه ها محوطه بازي خوبي دارند. براي سنين زير شش سال تاب ها ، سرسره ها براي سرخوردن و وسايل موسيقي وجود دارد كه همه آنها از مصالح طبيعي كه با گياهان رنگين پارك تركيب شده ساخته شده اند. و فضایی فرح بخش و شادی را برای گردشگران تور اروپا به خصوص تور اسپانیا فراهم کرده است.

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری


گردشگرانی که با تور اروپا و یا تور اسپانیا به بارسلونا سفر می کنند باید از باغ گوئل اسپانیا ، این باغ شهری زیبا و خوش منظره بازدید کنند. از اکتبر سال ۲۰۱۳ ورود به باغ رایگان شده است ولی برای بازدید از بخش تاریخی آن موسوم به monumental ورودیه دریافت می شود.

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری

پارک گوئل اسپانیا بسیار هنرمندانه و زیبا ساحته شده است. در ورودی پارک گوئل اسپانیا دو ساختمان زیبا با طراحی فوق العاده وجود دارد. در پارک گوئل اسپانیا حیوانات مختلفی از جمله طوطی های غیربومی، عقاب مارخور و شاپرک قوشی مگس مرغ زندگی می کند. استفاده خلاقانه از موزاییک های رنگی و زیبا و نیز به کارگیری احجام منحنی شکل، جذابیت گردش در پارک گوئل اسپانیا را دوصد چندان کرده است.

پارک گوئل اسپانیا بوستانی با عناصر معماری

-----------------------------

گردآوری و تنظیم : سفربین

مطالب مرتبط : اسپانیا کشوری اسرار آمیز * دیوارهای سنگی شهر باستانی اسپانیا


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به safarhayehsabz است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]