پارک ها زیبا و تفریحی ایروان

شنبه 4 فروردين 1397
18:18
samaneh

سفری بهاری به طبیعت ایروان


تور خارجی ارزان

ایروان شهری بسیار میهمان نواز و راحت است که دارای طراحی بسیار زیبا است. این شهر دارای پارک های بسیار زیبا می باشد که سفربین در این مطلب به آن می پردازد. پارک های ایروان دارای محلی برای استراحت و گردش شهروندان و مسافران تور ارمنستان است که می توانند خصوصا در بهار از طبیعت زیبا و هوایی تازه لذت ببرند.

تور لحظه آخری

سفری بهاری به طبیعت ایروان




پارک و بنای یادبود پیروزی
پارک پیروزی ارمنستان یک پارک بزرگ واقع در بالای کاسکو در شهر ایروان است. پارک پیروزی در یادبود مشارکت ارمنستان شوروی در جنگ جهانی دوم نامگذاری شد
هدف اصلی پروژه بازسازی و نوسازی منطقه پارک پیروزی ارمنستان این است که زمین هایی را ایجاد نماید که با قطعنامه های سبک شناسی غنی و موضوعی قرن بیست و یکم برای شهروندان ارمنستان و گردشگران تور ارمنستان از جمله تمام گروه های سنی سازگاری داشته باشد. این همه عناصر تفریحی و سرگرمی را ترکیب می کند.

سفری بهاری به طبیعت ایروان


این پارک یک منطقه وسیع جنگلی با دریاچه مصنوعی، پارک تفریحی، کافه ها، مجسمه مایرو هاستان،موزه و منظره یوروین مرکزی است.
در منطقه تجاری، آمفی تئاتر، زمین بازی کودکان مدرن، سرگرمی ها، باغ جادویی و سازه های سرگرمی منحصر به فرد ساخته خواهد شد.منطقه عمومی، محوطه سازی، مدرنیزاسیون پارک ها و پیاده رو ها را فراهم می کند. این پارک به صورتی طراحی می شود که برا تمام فصول قابل استفاده باشد. بنابراین این پارک را در سفرهای خود با تور ارمنستان هرگز از دست ندهید.

پارک عشاق
پارک عشاق یکی از مکان های مورد علاقه بسیاری از مردم محلی و گردشگرانی می باشد که با تور ارمنستان سفر می کنند. این پارک یکی از قدیمی ترین ها در نوع خود در ایروان است. در قرن ۱۸، به دلیل محل واقع شدنش، آن را باغ کوزرن می نامیدند. اگر شما هم با عشق خود به ایروان سفر کرده اید، سفربین گذراندن روزی رمانتیک در این فضا را به شما حتما توصیه می کند.
پارک عشاق ایروان علاوه بر فضاسازی و طراحی فضای سبز بسیار زیبا و دل انگیزش دارای یک کافه کوچک با صندلی هایی در فضای آزاد است ، هم چنین یک سالن آمفی تئاتر بسیار زیبای کوچک با ظرفیت ۲۱۵ صندلی و یک سن ۱۰۰ متر مربعی نیز دارد.

سفری بهاری به طبیعت ایروان


در سال ۲۰۱۰ تندیس شاعر برجسته جیورج امین توسط مجسمه ساز مشهور ارمنی آشوت آرامیان در پارک عشاق ساخته شد.
دلیل نامگذاری این پارک به نام پارک عشاق بر اساس یک واقیعت تاریخی است که تمامی عشاق قرار های خود را در این پارک زیبا برگزار میکردند , به همین دلیل این پارک یکی از مکان های محبوب زوج های جوان ارمنستانی است و حتی گردشگرانی زیادی از سراسر جهان که با تور ارمنستان به این کشور سفر میکنند از این پارک دیدنی بازدید میکنند. این پارک دارای یک دریاچه کوچک مصنوعی با دو جزیره است.
در نزدیکی دریاچه سالن آمفی تئاتر آن واقع شده است و در تابستان می توانید در کنار عشقتان و در هوای آزاد فیلم تماشا کنید. در این پارک علاوه بر نمایش فیلم، جشنواره های ملی و اعیاد ارمنستان، جشنواره موسیقی، نمایشگاه و کنسرت نیز برگزار می شود.در نزدیکی سالن آمفی تئاتر کافه ای به نام آچاجور واقع شده است که محل خوبی برای ناهار تابستانی شما است. مجسمه های دیدنی، مینی آبشارها، گوشه های دنج و سرسبز نیز از دیگر دیدنی های این پارک است. به علاوه محیط پارک در شب با نورپردازی های تزئینی از آنچه هست هم چشم گیرتر می شود. پارک عشاق محلی است که نه تنها زوج های جوان، که کودکان نیز از بودن در آن احساس شور و شعف می کنند.
محل پارک عشاق ، این پارک در خیابان مارشال بقرمین، مقابل محل اقامت ریاست جمهوری و در نزدیکی مجلس واقع شده است. ایستگاه مترو مارشال بقرمین نیز زیر پارک واقع شده است. این پارک مساحتی ۱٫۶ هکتاری را پوشش می دهد.

سفری بهاری به طبیعت ایروان

پارک دنیای آب ارمنستان
پارک دنیای آب ارمنستان در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و دارای یک پارک آبی روباز به مساحت پنج و دو دهم هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت پنج هکتار می باشد. پارک سرباز آن در سال 2001 افتتاح شد و دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخرویژه و سه استخر برای بازی های آبی است. در فصل زمستان، بزرگ ترین استخر این پارک تبدیل به پیست اسکی روی یخ می شود که علاقه مندان بیشماری دارد. در این پارک رستوران بزرگی به ظرفیت صد و بیست نفر وجود دارد که می توانید در آن جا غذاهای خوشمزه ای میل کنید. پارک سرپوشیده آن در سال 2008 گشایش یافت و دارای دو استخر بزرگ و یک استخر کودکان و امکانات دیگری مثل باشگاه بدنسازی می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند در این پارک لحظات خوشی را سپری کنند.

سفری بهاری به طبیعت ایروان


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به safarhayehsabz است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]