کلیسای سرکیس مقدس ، کلیسای جامع پایتخت

دوشنبه 17 ارديبهشت 1397
12:22
samaneh

معماری زیبا و فوق العاده کلیسای سرکیس مقدس

تور داخلی ارزان
کلیسای سرکیس مقدس، بزرگ ترین کلیسای تهران است در ابعادی به طول پنج متر و عرض هشت متر می باشد. عنوان کلیسای جامع پایتخت را به کلیسای سورپ سرکیس اختصاص داده اند. سرکیس مقدس، یکی از قدیسان کلیسای حواری ارمنی بود که در اوایل سده چهارم میلادی به علت مسیحی بودن تحت تعقیب قرار گرفت و در پایان کشته شد.
معماری کلیسای سورپ سرکیس برگرفته از معماری سنتی کلیساهای ارامنه می باشد. روش نوگرایانه معماری دوره پهلوی دوم، بر شکل‌گیری کلیسا تاثیری نداشته است.


معماری زیبا و فوق العاده کلیسای سرکیس مقدس


تور کربلا
[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سوغات های شهر تبریز

شنبه 15 ارديبهشت 1397
16:50
samaneh

منحصر به فرد ترین سوغاتی های تبریز


تور داخلی ارزان

تبریز به عنوان نماینده‌ی قوم آذری در ایران دارای فرهنگی منحصر به فرد است و در نتیجه سوغات بسیاری برای نشان دادن فرهنگ و تاریخ غنی خود دارد. فرشبافی و کفاشی دو نمونه از مهم‌ترین شغل‌های سنتی تبریز هستند، در کنار دیگر صنایع دستی و خوراکی‌های خوشمزه از جمله آجیل و خشکبار و شیرینی‌ های سنتی تبریز بی‌نظیری که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شهره است.
عسل
کوهستان سهند در آذربایجان شرقی به علت داشتن آب و هوای مساعد و پوشش گیاهی دارویی متنوع مانند گون، سیاه‌دانه، آویشن و اسطخدوس، به دور از آلودگی‌های شهری، شرایط مناسبی برای تولید انواع مختلف و خوش‌طعم عسل طبیعی فراهم کرده است.


منحصر به فرد ترین سوغاتی های تبریز


تور استانبول ارزان


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دریاچه اوباری بهشتی در دل جهنم

يکشنبه 9 ارديبهشت 1397
12:35
samaneh

دریاچه ای رویایی در دل کویر لیبی

تور داخلی ارزان


در میان جلوه‌های گوناگون طبیعت، بیابان و کویر شاید آن گونه که باید و شاید جلب توجه نکند. بی‌شک نمی‌توان منکر زیبایی و شکوه این چشم انداز خیالی شد. جایی که همه چیز ساده اما در عین حال پر رمز و راز جلوه می‌کند. در این مقاله دریاچه ای را به شما معرفی می کنیم که در دل کویر قرار دارد یعنی با یک تور طبیعت گردی هم کویرگردی می کند و هم می توانید از طبیعت سرسبز و بکر دریاچه شنی اوباری لذت ببرید.


دریاچه ای رویایی در دل کویر لیبی


اخذ ویزای دبی
[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سواحل خیره کننده جزیره لنکاوی

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397
17:33
samaneh

برترین تفریحات جزیره لنکاوی

تور خارجی مالزی


اگر به دنبال مکانی نسبتا قابل دسترس تر به ایران برای تعطیلات نوروز97 خود هستید؛ جزیره لنکاوی مالزی مکانی پر از زیبایی های طبیعی، تفریحات آبی و هیجان انگیز و گرمای مطبوع، خواهد بود.

جزیره لنکاوی در واقع به مجموعه ای با بیش از صد جزیره گفته می شود؛ که در تنگه مالاکا، در سواحل شمال غربی کشور مالزی واقع شده است. جزیره لنکاوی با زیبایی محسور کننده طبیعی، سواحل زیبا و… جایی مناسب برای علاقمندان طبیعت و فعالیت های این حوزه است. در ادامه با سفربین همراه باشید که برترین تفریح های ممکن درجزیره لنکاوی مالزی را به شما معرفی کنیم.


برترین تفریحات جزیره لنکاوی

تور لحظه آخری


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تبریز شهر هزار رنگ شیرینی

دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
17:59
samaneh

تاریخ شیرینی پزی در ایران

تور داخلی ارزان

قبل از اینکه به معرفی شیرینی تبریز بپردازیم، بد نیست چند خطی از تاریخ شیرینی پزی در ایران بدانیم. ایرانی ها به واسطه مجالس عروسی و عذای پر رونقی که داشتند، متناسب با آن بهای زیادی به شیرینی میدادند. به طوری که در عروسی ها کیک و کلوچه ها رسم بوده و در مراسم عذاداری حلوا و غیره. اما این ذوق و سلیقه رنگ و بوی حرفه ای به خودش نگرفت تا زمان ناصرالدین شاه. شاهِ شهید، به شیرینی جات علاقمند بود و حسابی در جهت بالاتر بردن کیفیت قند و شکر در ایران همت کرد. به مرور در شهرهایی مثل یزد، قزوین، تبریز و کرمان افراد خوش ذوقی مثل حاج خلیفه در یزد دست بکار

شدند و این هنر را به صنعت تبدیل کردند.
این شد که ایران پیوسته تبدیل به خوان هزار رنگ شیرینی جات در خاورمیانه شد. بنابراین با سفربین همراه شوید که به سراغ شیرینی جات تبریز برویم و با تعدادی از ان ها آشنا شوید.


تاریخ شیرینی پزی در ایران

تور استانبول


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جاذبه های زیبای پراگ

چهارشنبه 29 فروردين 1397
15:43
samaneh

پراگ زیباترین شهر اروپا

تور خارجی ارزان

پراگ پایتخت جمهوری چک، که بر رودخانه ولتاوا بنا شده است، از زیباترین شهرهای اروپایی است. باید گفت این زیبایی مدیون گنبدهای طلایی کلیساهایی است که بر روی رودخانه ولتاوا نقش می بندند. شهر پراگ مملو از دیدنی هایی است که تاریخچه جالبی را در بر می گیرد و همه ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می خواند. هر چند که جمهوری چک آنقدر کوچک است که گردشگران تور اروپا می توانند طی چند ساعت از پراگ، به کل کشور سفر کنند اما جاذبه های گردشگری پراگ بسیار است که برای دیدن آن ها، مدت زمان زیادی را باید صرف کرد. بنابراین در ادامه با سفربین همراه شوید که تعدادی از جاذبه های زیبای پراگ را به شما معرفی کنیم.
رودخانه ولتاوا
رودخانه واتاوا دقیقا از مرکز شهر پراگ می گذرد و پایتخت جمهوری چک را به دو قسمت تقسیم می کند. قایق سواری و گشت و گذار در رودخانه واتاوا تجربه بی نظیری است. شما می توانید در مسیر رودخانه ولتاوا ، از مناظر دو طرف رودخانه لذت ببرید.


پراگ زیباترین شهر اروپا

فیش حج


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بی نظیرترن سوغاتی های روسیه

دوشنبه 27 فروردين 1397
19:07
samaneh

عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه

تور خارجی ارزان

در مقایسه با ترکیه که ایرانیان همیشه علاقه عجیبی به آوردن لباس به عنوان سوغاتی دارند، معمولا به دلیل محدودیت زمانی و برنامه ریزی های تورها ، توریست های ایرانی فرصت نمی کنند به مال های خارج از شهر درشهر مسکو یا هایپرمارکت های مخصوص سر بزنند . شهر مسکو جز ده شهر گران جهان است به همین دلیل اگر توریست های تور روسیه بخواهند به بوتیک ها در مرکز مسکو سر بزنند، شاید نتوانند چیزی پیدا کنند که هم به دلشان باشد و هم به جیب شان صدمه نزند. سفربین در این مقاله به شما پیشنهاد می کند که ، علاقه مندان تور روسیه ، از آن دسته سوغاتی هایی به ایران بیاورید که هیچ جایی جز روسیه پیدا نمی شوند.


عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه


تور استانبول
[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

باغ موزه مینیاتور تهران

شنبه 25 فروردين 1397
12:08
samaneh

باغ موزه مینیاتورنمایش میراث جهانی ایران

تور داخلی ارزان

باغ موزه مینیاتور تهران بوستانی در شرق تهران است که با هدف نمایش ماکت‌های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده‌اند، ساخته شده است. وسعت باغ موزه مینیاتور تهران حدود سه هکتار می باشد. باغ موزه مینیاتور تهران درشمال خیابان جانبازان (گلبرگ) و شرق خیابان کرمان قرار دارد. ایده این باغ موزه مینیاتور از باغ‌های ایرانی گرفته شده است. بنبراین باغ موزه مینیاتور تهران یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی تهران محسوب می شود که بازدیدکنندگان زیادی دارد. سفربین پیشنهاد می کند در تعطیلات نوروز مسافرانی که به تهران می آیند از این باغ موزه حتما دیدن کنند.


باغ موزه مینیاتورنمایش میراث جهانی ایران


تور گرجستان



[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

طبیعت بکر لرستان

سه شنبه 21 فروردين 1397
16:48
samaneh

منطقه گلدشت زیباترین تفرجگاه لرستان


تور داخلی ارزان

استان لرستان از خوش آب و هواترین استان های کشور است. این استان با جاذبه های طبیعی فراوان، سرسبزی و بی نظیر، در کنار مردمانی خونگرم و مهربان هر ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است که با تورهای داخلی به این منطقه خوش اب و هوا سفر می کنند و می خواهند از طبیعت زیبای استان لرستان بهره ببرند.

منطقه گلدشت زیباترین تفرجگاه لرستان


فیش حج

[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساحل زلاتنی رت معروف ترین ساحل اروپا

يکشنبه 19 فروردين 1397
13:27
samaneh

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک


تور خارجی ارزان

اگر شما در جستجوی ساحلی بدیع برای گردش می باشید سفربین به شما پیشنهاد می کند که اینجا را هرگز از دست ندید چراکه تعداد خیلی نادری از جزیره با شکل و شمایل خاص وجود دارد. این ساحل با نام شاخ طلایی شناخته می شود و توانایی تغییر شکل نیز دارد و برطبق جهت وزش باد شکلش تغییر می کند! این ساحل واقعا شکل خاصی دارد و گردشگران زیادی تنها برای اینکه فرم های مختلفش را ببینند به اینجا می آیند. زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک در کرواسی محسوب می شود. پس پیشنهاد می کنیم که در تعطیلات نوروز 97 حتما سفر تور اروپا ، به خصوص ساحل زلاتنی رت کرواسی را فراموش نکنید.

ساحل زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک

تور روسیه


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به safarhayehsabz است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]